Телеканал Медведчука працював лише годину: РНБО заявляє про непричетність

Перший незалежний заблоковано

Телеканал «Перший незалежний», який був куплений представником медіагрупи Тараса Козака з групи проросійського політика Віктора Медведчука, відключили за годину після виходу в ефір.

Про це йшлося в заяві та ефірі телеканалу, передають Вчасні Новини.

Подробиці. Після блокування проросійських телеканалів «112 Україна», NewsOne і Zik, які потрапили під санкції РНБО, медіагрупа Козака створила ще один телеканал із гучною назвою «Перший незалежний». Проте він був відключений вже через годину після початку ефіру.

«Телеканал «Перший незалежний був відключений від мовлення під тиском влади через годину після початку ефіру. Телекомунікаційні та кабельні провайдери, а також супутникові оператори отримали вимогу від СБУ не надавати ніяких послуг телеканалу, незважаючи на чинні договори і угоди», – йдеться в повідомленні.

На YouTub цього каналу висить повідомлення: «трансляцію «Першого незалежного» заблокували на супутниках».

Читайте також: Україна звернулася до компаній Google і YouTub з проханням закрити канали «112 Україна», NewsOne і Zik

Водночас секретар РНБО Олексій Данілов під час брифінгу 26 лютого запевнив, що закриття телеканалу відбулося не через рішення РНБО. При цьому зазначив, що у разі, якщо телеканал (будь-який) працюватиме на користь іноземної держави, то проти нього введуть санкції.

«Якщо телеканал новий чи старий буде працювати на користь іноземної держави, він терміново буде попадати під санкції апарату РНБО. Це питання (закриття «Першого незалежного» – ред.) ми не розглядали. Ми до цього не маємо ніякого відношення», – сказав Данілюк.

Нагадаємо. 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) щодо нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака. Крім того, на 5 років запровадили санкції проти каналів 112 Україна, NewsOne, ZIK, які пов’язують з кумом президента РФ, нардепом від ОПЗЖ Віктором Медведчуком.

Згодом у сайтів, які пов’язані з представниками партії ОПЗЖ Віктором Медведчуком і Тарасом Козаком телеканалів «112 Україна», NewsOne і ZIK, відібрали домени.