Київський провайдер пояснив причини припинення співпраці з телеканалом Медведчука

Перший незалежний заблоковано

Трансляцію «Першого Незалежного» в мережі кабельного телебачення припинено після зміни в структурі власності. Але є й інші причини.

Про це повідомляється на сторінці компанії у Фейсбуці, передають Вчасні Новини.

Подробиці. Трансляцію «Першого Незалежного» в мережі кабельного телебачення було припинено після зміни в структурі власності.

Як повідомляє «Ланет», новим власником став Павло Єгоричев, який є директором ТОВ «Новий формат ТВ» та головою у ТОВ «ТВ Вибір», що входять до медіагрупи Тараса Козака.

«Вважаємо, що повідомлення контрагента про зміни у структурі власності, відповідний перегляд умов співпраці та переоформлення договору є необхідними вимогами, які телеканал намагався обійти. З огляду на це та враховуючи, що у структурі власності «Першого Незалежного» відтепер є представник медіагрупи підсанкційних Тараса Козака та Віктора Медведчука, продовження співробітництва з каналом неможливе» – йдеться в повідомленні.

Крім того, в організації нагадали, що така схема, за якою діяли представники Козака з групи Медведчука, дозволяє запустити новий медіаресурс «доволі швидко». І додали, що схожі випадки на ринку вже були.

«Схожа ситуація відбулась у 2019 році з телеканалом «Максі ТВ» («НАШ»), який змінив логотип та програмну концепцію, не повідомивши про це ні Мережу Ланет, ні Нацраду України з питань телебачення та радіомовлення. Мережа Ланет не відновила трансляцію каналу після припинення співпраці» — йдеться у повідомленні провайдера.

У «Ланеті» також закликали інших провайдерів підходити до роботи відповідально.

«Але ми дотримуємось чіткої позиції проти використання цієї можливості з метою завдання шкоди безпеці медіапростору України. А також закликаємо колег по ринку відповідально ставитись до підбору партнерів для співпраці та не продовжувати співробітництво з подібними ресурсами», – підкреслили в організації.